<<<<<

<<<<<
Halaman Utama

Selasa, Disember 11, 2012

Teori Konspirasi



1. "jom pakat tengok ASTRO PRIMA.....cerita sedakkkkk.."

2. "Keno lipak ko ASTRO PRIMA blako male nih."

3. "mana citer "Sebuah Piala Seekor Kambing"???!!!10.03PM dah nihhh??"

4. "letih wei tunggu cerita sebuah piala seekor kambing..lain kali nak tunda bagitau lah awal2..hmmm"

5. "halo astro...mana cter sebuah piala seekor kambing nih......sebelum ni duk promo dlm astro...apa kes ni?"

6. "apew la mnew citer "sebuah piala seekor kambing"kacau btol la..."
7. "letih ambo tnggu dpan tv nok tgok citer sebuah piala seekor kambing.....keno2 cerito laen.....kuat astro lipat weyyyyyyyyy"

8. "Mana Cerita Sebuah Piala Seekor Kambing......nk nipu la yo ni..."

9. "Mana ni astro prima ' citer seekor kambing sebuah piala!??? Iklan ye2 je..dlm paper la. Hasissh!"

10. "mohon war-warkan/di informkan jika ada perubahan......apa jadi dgn tayangan cter seekor kambing sebuah piala.......mohon penjelasan......."

11. "Yestro yestro..kecek belit supo ke*ing.."

12. "Gong astro last mnt tkar cter nmpk sgt tkut ko org klate..babun astro"

13. "KAMBING LAH ASTRO PRIMA..."

14. "Pakat keno lipak ko ASTORO AROYO..... ASTRO PRIMA ker der"

15. "mano cerito hok kawe duk tunggu ni seekor kambing sebuah piala..natang astro bengong.."
16. "rakyat kelate kna lipat nge astro prima blako"

17. "Booooooooo astro"

18. "Sebuah Piala Seekor Kambing ditunda....puiii..lama dh duk tggu..."
19. "pesal cancel last minit cite sebuah piala seekor kambing wahai pihak astro y budiman. tidakkah anda tahu yang seluruh rakyat kelantan sedang tertunggu tunggu cite tu?"

20. "keno kencing nge gitu dohh ko astro..ambo tu gak jak marim lagi tunggu nok tgk "sebuah piala seekor kamping"

21. "Astro prima kencing bertarabur.. mana sebuah piala seekor kambing???? mana???"

22. "Anda memang kambing lah astro..sebuah astro semua kambing.."

23. "aik, dlm iklan pukul 10 mlm ari ni ada telemovie sebuah piala seekor kambing.... x da pun"

24. "sy sgt xpuah hati dgn penyiaran astro....iklan bagai nk rak...tp habuk pom xdaa.....tunda cerita suka hati je.....bagi tau ler awal2....puiii!!!!"
25. "nate jubo lipak aku. . .kahkahkah"

26. "Apa celop astro prima-105....sebuah piala seekor kambing,sepatutnya nak tayangkan mlm ni..tpi awat ditunda pulak??"

27. "bakpe teleprima sebuah piala seekor kambing ditunda??"

28. "Wahai astro yang ngongek.....cuba pk berapa juta hati yang ko dh hancurkan malam ni sbb ko cilok baik punya....semua org tagguh kerja sbb nk tgk cite sebuah piala seekor kambing....bullshit der....puiiihhh...."

29. "guano tuh..janji tak ditepati..drama sedap mano boh?"

30. "janji bodo..."

31. "Wak letih aku tunggu... Kuat lipak nate astro nim!! Duk ngepeng tu gakk.. Ambo siap beli satay lagi, nk layan punya pasal. Last2 tayang cerita gilo.. Cerita xdop motif lasom.. Bodo kepa cerita. Nak tido doh aku ehh.. Berlipak aku keno lipak male nim.."

32. "Puiiiii...bodo nate astro prima..meme kambing bodo beruk nate lembu ni.iklan bagai nak rock.pah xdok gosatu..baso cilanat..puiiii..taik kambing nate beruk ni.puiiiii..g mampus"!!!tobat geram klu main oyak last minute.ak bayar bil mu nate pange..baso enkoncakss espinosss."
33. "tiap2 blan byar...time byar lewat ckit mula la anta surat bla..bla..bla..puiihhhh..tpi ko pnye pgurusan mcm TAEK!!!!!!"

34. "Bakpo dok siar Sebuah Piala Seekor Kambing nyo?..lipat parok astro ni.."

35. "Janji Dicapati...Janji Astro Janji diLIPATi~"

36. "ASTRO PRIMA ,astro LIPAT(pnipu) sedunia . -,-ttt
plezz la weii ! -,-tttt #fucc"

37. "Janji dicapati... Berlipak lipak male nim.."

38. nate bodo astro ni,po bab* doh astro ni,ore relo cncel smua kijo male ni,smata2 nk tgk crito ni meme bodola abadi astro ni.."

39. "Bakpo dok siar cerito Sebuah Piala Seekor Kambing nya..lipak parok astro nih.."

40. "Puiiiii..x puah hati weh!!!puiiii puiiii puiiii puiiiii puiiiiii puiiiiiiiiiiiiii puiiiii....ak bayar bil weh nateeeeee..iklan la lg bo kalu nak cancel last minute gini..puiiiiiii..tekanan wehhh..puiiiiiiii...kuat mu lipat weh pange!!!"

41. "astro prima KAMBING!!!!"

42. "SEBUAH PIALA SEKOR KAMBING....MANE??????ASTRO LIKE FAM...PUIHHHHH KENO LIPAKK"

43. "Meh pkt lggn unifi biar bnkrap yestro...."

44. "Kalu nk tunda oyat laa awal2.. Kijo bodo blako nih. 15 minit nok pukul 10pm dae lagi ngepeng oyak ada.. Last2 keno lipak.. Nate bodo!"

45. "astro lipak pelanggan.. hahaha..."

46. "lipat molep astro mlm nih...hahahahaha...i like astro...mmmuuaahhhhhhh..."

47. "Kawe ni dr kl siap breti tepi jale..nk tgk astro kmbing..apoooooo kno lipak sirakkkkkk....reboh netangggg....we tige rangggg.....hakkkktuiiiiiiiiii puiiiiiiiiii...huk huk huk....."

48. "'Sebuah Piala Seekor Kambing' x tertayang sapa... janji x ditepati ni ASTRO PRIMA"

49. "lipak = menipu..!! Haahaha.. mana "Sebuah Piala Seekor Kambing" kambing?"

50. "Ambo tu gak g langgey cenel 105 hari nih kes nk tgk kambing...frah nunggeng braso...ermmm"

51. "kebanyakan ore kelate keno Lipak ko ASTRO PRIMA."

52. "woi, mano ceghito kelate pkl 10 mlm? habis mc aku, celaka Astro"

53. "Kambing g mana tu... Nyaknyo la ko puak2 ambo duk tunggu depan TV nak tgk Piala Seekor Kambing... Ko kena g pitas di Wisma kat Kelana Jaya... Jogho Kelate, abis punoh male ni program male ni"

54. "kenapa tiada cerita "sebuah piala seekor kambing"?? awak telah mengecewakan ramai rakyat kelantan.."

55. "Jawab la astro !! Bakpo demo lipak kami?? Kami dop bayar bil ko?? Ko mung sajo nok lipak kami sbb kami ore kelate???"

56. "Kalu ganti nga cerito sedak takpo.. Ni ganti nga cerito bewok apo dop hau.. Xdop motif cerito.. Dop naka lasum.. Boooo astro!"

57. "penipu"

58. "Mane cerita sebuah piala seekor kambing..."

59. "Lipak melipak kerja astro prima"

60. "astro lipakkkkkkkkkk!!!!baso gom!!aku relo kensel temujanji nga saing2 male ni sb nk tgk cito SEBUAH PIALA SEEKOR KAMBING.last2 buleh taik kambing!!kalu xleh siar royak la awal2 gilo!!!"

61. "astro oh astro,sdh lma ku mnunggu piale seekor kambing,tpi ko bagi taik kambing,,sluruh rakyat kelate dtaikkambingkn..lipak jugok prima,,puii"

62. "Astro benkrap,astro benkrap,benkrap."

63. "aku pasni tok sey tgk dah citer kambing ni kt astro...putus angin.... Bukan xsupport sabri yunus,,tp xsokong astro.. Benci berdo'oh ko astro"

64. "ambo nk tuju lagu tnda timo kasih ko astro prima.kito nyanyi rama2 deh biar xsdap pom.."Ole..ole..ole..ole..astro bengommm..astro gilo babi!!ole...ole..ole..oleeee...astro lipakkkk.. astro tongongggg skali!!!yieeeehhhaaaaa!!!timo kasih astro!!!!jasomu dikenang sapa mapuh!!!"


65. "Astro Prima 105 telah mengambingkan penonton2 "Sebuah Piala Seekor Kambing" yg dijadualkan bersiaran pd 10/12/12, jam 2200. Siaran ditunda di atas sbb2 yg x dpt dpastikan. Fuh kambing betullah.. Maklumat "pengambingan" (tundaan) dimaklumkan saat-saat akhir..!!"

66. "baik RTM n TVY lah pulok..tayang crite klate xde tunda2,,,, janji ditepati..tayang mengikut perancangan sedia ado... Hidup cerita TALI n Mek SalamhDari Scotland"

67. "Sedaknyo crito piala kambing!"

68. "Dear Astro, 1 doa bala untuk mu, fuhh.."

69. "kenapa ASTRO kuat berbohong sekarang ni ..bulan lepas sesi soal jawab bersama Ustaz Azhar Idrus ditunda ..bulan ni cerita Sebuah Piala Seekor Kambing pula ditunda oleh ASTRO Prima ..Kambing pun x reti berbohong tau .."

70. "MANO CITER SEBUAH PIALA SEEKOR KAMBINGGGGG?? DARI KELMARIN DUK TUNGGU...HUHUHUHU"

71. "prima, u used to be my most favorite tv channel. but tonight u really make me disappointed..not only me but all of those waiting to enjoy the "sebuah piala seekor kambing" program tonight..."

72. "bengong punye astro prima...........jgn di marah kalau lebih 40 org kata astro prima ni bengong...... "

73. "ak dkambingkan oleh astro prima...."

74. "terima kasih wahai astro...kerna telah melipakk mlm nih.....bila kami lewat je bayar bil..pandai pula kamu tel suh jelaskan bil walaupun xsampai 1 HARI....tp jika terjadi pada kamu...pandai pula diam membisu....chittt....podahhhh....tolong bagi alasan yg kukuh....kenapa cerita piala seekor kambing telah di tunda??kami sebagai pelanggan ada hak ingin tahu!!!di mana hak kami??mohon bekerjasama ok!!"

75. "Piala XTahu Mano.. Kambing Xtahu mano.. Bola Xtahu Mano...!! Astro Xtahu mano.. Remote xTAHU mano... Tup..Tup... Keno LIPAK... wakakakakakakkakak !!"

76. "mana kambing nya babi? eh sial la babi ni....."

77. "phuui..penipu besar"

78. "baso gonggg.."

79. "SEDAK OH CRITO PIALA SEOKOR KAMBING YANG AKU TUNGGU SEJAK MINGGU LEPAS..ASTRO TELAH MELIPAT KU DAN SMUA YANG NK TNGK CTOE TU..TERIMA KASIH ASTRO PRIMA KERANA TELAH MELIPAT KAMI^_^"

80. "Wwwwou.. Hebat nih. Tuan2 kambing mengamuk..!!"

81. "ASTRO GOAT HD 783 , new channel cekidaouttt"

82. "astro prima kianati rakyat kelantan.."

83. "Mana kambing ku?kena sembelih ko?"

84. "pitih nok, byr lambat sikit potom slaluh....uje x leh kelih..mahal srupo bedil caj...tgg kambing sekor pon x leh ejas...srupo cis mu astro...!!!"

85. "Di mana kambingnya??? Jangan tahu berjanji jer... Astro kroni kerajaan... Kambing hitan untuk menipu rakyat..."

86. "Kambing Kambing Astro."

87. "Bukok Animal Planet ado jugok kisoh kambing gurun.. Bukok astro prima ado kisoh babi tunggal hok berehi lipak."

88. "Phuiii!!! Penipu!"

89. "KAMBINGGGG..1.56 JUTA rakyat kelantan majoriti membatalkan aktiviti hari ni smata nk tunggu jam10 kat kkedai kopi mahupun kat umah.. LAST2 minit ko cancel..kot ya pun.bgtau awal2 la..."

90. "Astro mencuri kambing??? Pulangkan balik kambing tuh..."

91. "siot,mana cite kambingnya?kambing betul"

92. "Demo gak... janji mace2, kawe hok byk kijo relo tinggal dulu nok tgk. demo gak nyor buleh curi kambing kawe.. pui!!"

93. "citer pasal apa kambing ni ???"

94. "Cerita kambing nok main bilo...xde lg nih,duk tunggu dr tadi lg...kambing oh kambing dimana engkau kambing...mcmn aku nak kambing,ASTRO prima xambik aku...."

95. "saya tak pasang astro kat rumah, tapi saya nk kambing jugak!"

96. "Mne telemovie Sebuah Piala Seekor Kambing ? Siap iklan ... tut2 tunda ... org duk tggu pkl 8 lg tgk dpn tv ... ASTRO penipu cissssss"

97. "woit mane kambing!"

98. "gamokk li4 p'langge.. gini ko caro nego jame loni???"

99. "saya x kire saya nak kambing dngn piale juga ~
demikian la keluhan pe ape r, pe...pe.... pe... haa pelanggan astro yg tidak berpuas hati..."

100. "kensel program nk tgk piala kambing...aponyo lipak...alah ko duit laju benar nyo mitok...puiiii"

101. "Bek...bek...bek"

102. "Kambim mne woi"

103. "ASTRO telah membuatkan pihak kami rugi kerana kami membuat jamuan bagi menunggu piala se-ekor kambing. Kami nak ganti rugi atau bersiap sedia untuk di saman. See U in court!"

104. "astro melipakk kambingg!!"

105. "Hoi! Kambing aku mana?"

106. "weh kambing...kambing mu astro..."

107. "Saya ingin bertanya kepada pihak Astro Prima, kenapa siaran drama Sebuah Piala Seekor Kambing telah ditunda penyiarannya? Jika ada masalah teknikal, sila umumkan lebih awal. Maaf, saya juga diantara ribuan yang menunggu penyiaran drama tersebut."

108. "senyak ttipah astro terrr... hihihi...jawabla lekas bro..selekas demo kol kawe mitok bayar bill..hikhikhik...ni la page paling lucu tahun ni... hikhikhik..."

109. "Tahukah anda gulai kambing jamnapari."

110. "Hardow.. Guana lipak citer piala seekor kambing tow.. Bapok segala lipakkk kemahh"

111. "kambing?"

112. "Tggu nk tgk kambing apo nyo g tjuk pendekar durian crepe. Mabuk la."

113. "ASTRO juara piala kambing semalaya"

1 ulasan:

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO berkata...


UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...