<<<<<

<<<<<
Halaman Utama

Rabu, November 10, 2010

Under Construction

Salam sejahtera semua. Terima kaseh kepada semua penjenguk dan pelayan setia Laman Nurani, anda memang biso lah. Menjadikan Laman Nurani suatu blog yang ingin diteroka. Anda yang menjadikan Laman Nurani nampak meriah. Terima kaseh semua.
Jalan Sungai Sam-Dabong yang rosak teruk sedang dalam pembaikian.

Kali ini saya ingin berkongsi sebuah kisah baru. "Under Construction". Kisah ini berkisarkan kepada kesinambungan isu-isu kemudahan rakyat di Kawasan Dun Dabong.

2,3 minggu ini, suatu berita gumbira buat pengguna jalan raya Dabong-Sungai Sam. Ini kerana pihak yang berwajib dan bertanggungjawab telah hadir tampil menjalankan tugas hakiki mereka dengan membaiki kerosakan di jalan rosak berhampiran Kampung Sungai Sam.

Syukur yang tidak terhingga kami semua ucapkan kepada Allah Taala, Tuhan Sekalian Alam yang telah mencetuskan dan membuka hati-hati pihak berwajib supaya mendengar rintihan, keluhan, aduan sepanjang masa dari kami serta telah setuju untuk membaiki jalan tersebut.

Status lokasi itu sekarang ini ialah Under Construction.

Penat lelah selama ini terasa sedikit hilang setelah mendapati jentera-jentera pembaikian jalan bersedia untuk membaiki jalan.
Kerja-kerja pembaikian jalan sedang dilakukan.

Walau bagaimanapun, kami tidak akan lupa kepada 3,4 lokasi lagi kerosakan jalan di sekitar Dun Dabong. Kami akan terus mendesak dan mendesak sehingga dibaiki. Sebab semuanya di Malaysia ni, jika kita sebagai rakyat ni tidak mendesak secara agresif, maka tidak akan ada sesiapa pun yang nak hiraukan akan nasib kami di dalam HUTAN dan di kawasan HULU KELANTAN ni.

Sesiapa wakil rakyat ke, syarikat ke, jabatan ke, siapa2 ke yang nak mengaku jalan yang dibaiki tu adalah projeknya, sila lah mengaku, kami tak kisah pun siapa2 nak mengaku dan nk mendabik dada...sebab apa yang kami kisah hanyalah jalan-jalan rosak. Kalau sesiapa cuba nak menagguk di air keroh, bukan di Melaka, maka silalah....besar publisiti tuuuuuuuuuu...(AKU CUMA NK TGK GELAGAT AHLI POLITIKUS jerr mcm mana nanti).

Tiada ulasan: