<<<<<

<<<<<
Halaman Utama

Sabtu, Mei 16, 2009

Selamat Hari Guru!!!

Selamat hari guru saya ucapakan terutama sekali kepada ayahandaku & bondaku yang merupakan guru bagi madrasahku yang pertama di dunia ini. Ayahandaku yang bertugas di Sekolah Kebangsaan Paloh 3, Gua Musang dengan ucapan Selamat Hari Guru!!! Kepada semua cikgu saya yang pernah mengajar saya secara langsung atau tidak sejakku di bangku PASTI lagi (Umur 4 Tahun). Guru-guruku di Sekoleh Kebangsaan Dabong, Sekolah Menengah Dabong, Sekolah Menengah Teknik Tanah Merah, Universiti Teknologi Malaysia, City Campus. Serta seluruh guru di Tanah Melayu. Jasamu tetap kukenang selamanya. Terima kaseh cikgu, dengan didikanmu dahulu, saya bisa mengenal dosa & pahala, syurga & neraka. Semoga cikgu semua diberkati Allah SWT. Bertugaslah dengan sikhlasnya di dunia ini. Insya Allah.















































Walau apa pun isu yang melanda. Engkau tetap seorang guru yang tabah. Mendidik anak bangsa supaya menjadi manusia yang berguna kepada Agama, Bangsa & Negara. Takbirrr!!!!!....Kepada Tok Guru Nik Aziz, dikaulah guru yang ulung bagi seluruh rakyat negeri Kelantan Darul Naim. Jangan berputus harap, kami sentiasa di belakangmu.

Al-Fatihah kepada arwah guru-guru yang telah kembali ke rahmatullah.

Dabong, 16 Mei 2009.


Tiada ulasan: